סקר "ידיעות אחרונות"

בנט והבית היהודי מוסיפים להתרסק: רק 12 מנדטים

לאחר חודשים שהייתה יציבה בסקרים עם כ-17 מנדטים, מפלגת "הבית היהודי" ממשיכה לצנוח בסקרים האחרונים. סקר "ידיעות אחרונות" המתפרסם היום מעניק למפלגה 12 מנדטים בלבד. "המחנה הציוני" עם 25 ו"הליכוד" עם 24. "יחד" בראשות אלי ישי 4 מנדטים. וכמה ש"ס ויהדות התורה? (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |

בחירות 2015: לאחר חודשים ארוכים בהם קיבלה מפלגת "הבית היהודי" בראשות השר נפתלי בנט מספר מנדטים גבוה בסקרים, עם 16-17 מנדטים, בשבועיים האחרונים צונחת המפלגה בסקרים ומקבלת כ-12 מנדטים בלבד.

סקר "ידיעות אחרונות" המתפרסם היום (שישי) מעניק למפלגה 12 מנדטים בלבד, ובכך היא שומרת על כוחה מהכנסת ה-19. הירידה בסקרים מגיעה על רקע "פרשת אוחנה", אז שריין בנט את כדורגלן העבר אלי אוחנה למקום בעשירייה הראשונה, חטף על כך ביקורת מתוך המפלגה ואוחנה פרש לאחר שלושה ימים בלבד.

מאז הפרשה המפלגה כאמור מתרסקת בסקרים כשהמרוויחה המיידית מכך היא מפלגת הליכוד.

על פי סקר "ידיעות אחרונות", אם הבחירות היו מתקיימות היום, "המחנה הציוני" בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני מקבלת 25 מנדטים, זאת לעומת 24 מנדטים לליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הרשימה המשותפת של המפלגות הערביות זוכה בסקר ל-12 מנדטים. "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד מתאוששת מהסקרים האחרונים, שהעניקו לה מספר חד-ספרתי של מנדטים, ומגיעה ל-11 מנדטים. מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון עם 7 מנדטים בלבד.

ש"ס ו"יהדות התורה" מקבלות 7 מנדטים כל אחת. "ישראל ביתנו" בראשות שר החוץ אביגדור ליברמן מקבלת 6 מנדטים.

מרצ זוכה בסקר לחמישה מנדטים, כאשר מפלגת "יחד" בראשות ח"כ אלי ישי זוכה לארבעה מנדטים ועוברת את אחוז החסימה. בכך ממשיכה המפלגה החדשה של ישי לעבור את אחוז החסימה בדומה לסקרים האחרונים, זאת מאז האיחוד עם "עוצמה יהודית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות