עורכי הדין מדברים

נגנזו בשביל השקט: סרטוני 'מחבלים' חמושים בנשק קר

הסרטונים הגנוזים של מחנה 'השונאים': עוה"ד צבי ואתורי ואריאל וינדר, המייצגים מזה מספר שנים את הרב אליעזר כהנמן בסכסוכי פוניבז', טוענים בשיחה עם "כיכר השבת" כי מנעו את פרסומם של עשרות סרטונים בהם מתועדים אנשי הפלג השני חמושים בנשק קר ונוהגים באלימות - רק בכדי להביא לרגיעה (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |

הסרטונים הגנוזים של פוניבז': לאחר שבוע של מהומות בין הפלגים בישיבת פוניבז', נרשמת גם הערב (חמישי) כמו בשני הלילות האחרונים רגיעה במהומות, זאת לאחר ההבנות אליהן הגיעו מנהיגי 2 הצדדים בתיווך המשטרה.

בשיחה מיוחדת עם "כיכר השבת", מספרים עו"ד צבי ואתורי (מימין) ועו"ד אריאל וינדר (שמאל) ממשרד לביא ואתורי, המייצגים את פלג השונאים בראשות הרב אליעזר כהנמן על הנסיונות להגיע להסדר שיביא את השקט המיוחל.

בנוסף, עורכי הדין חושפים כי ברשותם עשרות הקלטות וסרטונים בהם נראים בחורי פלג המחבלים כשהם פועלים באלימות - אולם לדבריהם הם בחרו שלא להוציאם לתקשורת בכדי לאפשר את השבת השלום והשקט אל הגבעה.

עו"ד ואתורי אומר כי בניגוד לפרסומים, הרי שהמהומות האחרונות בישיבת פוניבז' החלו לאחר שאנשי פלג המחבלים החליטו להפר את הסטטוס קוו שלפיו הם היו אמורים להתפלל במהלך ימות השבוע בבניין פרלמן.

(צילום: שאטרסטוק, עיבוד: כיכר השבת)

לדבריו, "כבר לפני חודשיים פורסמו קריאות לבני ישיבות לנהוג בכוח ובאלימות על מנת להפר את הסטטוס קוו ולקבוע כי התפילה על ידם תיעשה בבית המדרש".

עו"ד וינדר מספר, כי במשרד לביא ואתורי מייצגים את אנשי הרב כהנמן מזה מספר שנים, במהלכם נאספו במשרדיהם עשרות סרטונים בהם נצפים אנשי הרב מרקוביץ כשהם חמושים באלות, בגז מדמיע ובאמצעים אלימים אחרים במטרה לפגוע באנשי הרב כהנמן ובנכסי הישיבה. ‬

"בעצה אחת עם אנשי הרב כהנמן הוחלט על ידינו שלא לפרסם תמונות אלו מתוך מטרה להרגיע את הרוחות ולא ללבות את היצרים" אומר עו"ד וינדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות