הכפפות הוסרו: כחלון עונה לנתניהו בסרטון משלו

משה כחלון ובנימין נתניהו במתקפה דו צדדית: לאחר שבליכוד פרסמו כי נתניהו הוא האחראי למהפכת הסלולר, "כולנו" של משה כחלון עונה: זה מה שנתניהו עשה מאז שנבחר (אקטואליה)

בחירות 2015: לאחר שהליכוד הפיצה סרטון בו נטען כי האחראי האמתי למהפכת הסלולר הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו שהעניק גב לכאורה למשה כחלון בהיותו שר התקשורת, משיבים במפלגת "כולנו" של כחלון בסרטון משלהם, בו נטען כי בנימין נתניהו בעצם לא עשה שום דבר חשוב במהלך כהונתו כראש ממשלה.

בסרטון הליכוד שהופץ אמש, הובאו דבריו של כחלון בעבר על כך שבלעדי ראש הממשלה נתניהו מהפכת הסלולר שלו לא הייתה יוצאת לפועל. "אלמלא שיתוף הפעולה המלא והגיבוי של ראש הממשלה שלמעשה אני הלכתי בדרכו, לא היינו מצליחים להביא את זה" נשמע כחלון בסרטון.

(סרטון הליכוד)

עוד אומר כחלון בסרטון: "הרפורמות האלה היו מונחות על השולחן הרבה מאוד שנים. היה צריך ראש ממשלה כזה כדי שצרכנים אזרחי מדינת ישראל יוכלו להנות ממחירים מוזלים, תחרות חופשית וטכנולוגיה".

בסיום הסרטון שלחו בליכוד עקיצה לכחלון, שאמר במהלך קמפיין הבחירות כי רק הוא אחראי למהפכת הסלולר. "יש מי שדואג לכיס שלנו. ההצלחות הן לא של כולנו, הן שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות