כמה שנים תצטרכו כדי להגיע לשכר של כוכב ספורט?

סכומי הכסף ששופכים מועדוני הכדורגל בעולם על השחקנים הם אסטרונומיים בכל קנה מידה. רוצים לבדוק לכמה שנים תזדקקו כדי להגיע למשכורת שנתית של שחקן כזה? כנסו (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סכומי הכסף ששופכים מועדוני הכדורגל הגדולים בעולם על השחקנים הטובים הם אסטרונומיים בכל קנה מידה. בטח כשלוקחים בחשבון שכל מה שהשחקן צריך לעשות זה לבעוט בכדור.

הקבוצות משלמות לעיתים על שחקן בודד למעלה ממאה מיליון דולר או יורו לקבוצה ממנה היא רוכשת את השחקן, כאשר בנוסף, השחקן עצמו מקבל משכורת שנתית של עשרות מיליוני דולרים.

ב-BBC החליטו לפתוח מחשבון מיוחד שייחשב כמה שנים של עבודה יקח לכם בכדי להגיע למשכורת שנתית של כוכב כדורגל. לפני שאתם נכנסים למחשבון המיוחד, רק נזהיר כי הנתונים עלולים לייאש אתכם.

אם אתם חזקים מספיק בשביל לקבל את האמת הקשה בפרצוף ומוכנים להכנס למחשבון, ולהבין שמצבכם ביחס לאותו שחקן, בכל הקשור לתחום הכלכלי, הוא בכי רע, אז הנה מדריך קצר לשימוש במחשבון.

תחילה עליכם להכניס את שם המדינה בה אתם מתגוררים והמחשבון באופן אוטומטי ייחשב את הסכום בשקלים. לאחר מכן עליכם להכניס את הסכום אותו אתם מרוויחים בשנה.

לסיום, עליכם לבחור את השחקן מולו המחשבון יערוך את ההשוואה המייאשת. כמובן שהחשקנים שמרוויחים כיום הכי הרבה הם הכוכבים הגדולים כמו, כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.

המחשבון ייחשב עבורכם כמה שנים יקח לכם להגיע למשכורת שנתית אחת של אותו שחקן, איפה אתם עומדים ביחס למשכורת הממוצעת במדינתכם, היחס למשכורת הממוצעת בעולם.

דבר נוסף שהכניסו במחשבון הוא מדד מיוחד שמחשב כמה אתם מרוויחים מהרגע שנכנסתם למחשבון לעומת השחקן. כאמור, מייאש.

לכניסה למחשבון: לחצו כאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות