לאחר ארבע שנים: כך הרמטכ"ל בני גנץ ייפרד מצה"ל

בעוד כשבועיים הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, צפוי לפשוט את מדיו הצבאיים ולהפוך לאזרח מן השורה, זאת לאחר כהונה בת ארבע שנים. בנתיים הוא ישתתף באירועי פרידה (צבא, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרמטכ"ל בני גנץ (צילום: פלאש 90)

בעוד כשבועיים הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, צפוי לפשוט את מדיו הצבאיים ולהפוך לאזרח מן השורה, זאת לאחר כהונה בת ארבע שנים.

רגע לפני עזיבתו מתכננים לו בצה"ל מספר אירועי פרידה. כבר באירוע הענקת הצל"שים למצטייני מבצע "צוק איתן" שהתנהל ברצועת עזה, היו שאמרו כי מדובר באירוע פרידה של הרמטכ"ל.

הרמטכ"ל צפוי להשתתף בשבועיים הקרובים במספר אירועי פרידה מהחטיבות השונות. הרמטכ"ל ייפרד מהחיילים בחילות היבשה, חיל הים וחיל האוויר, פיקוד צפון ופיקוד דרום ומרכז.

אך אירוע הפרידה האחרון שביניהם צפוי להתקיים בתאריך ה-15 בפברואר באולם הספורט החדש במתחם הדרייב אין בצפון תל אביב. האירוע הנחשב למרכזי ומהמשמעותי עבור הרמטכ"ל, מופק על ידי אלוף-משנה רונית לב.

באירוע מצפויים להשתתף כשמונה מאות קצינים בכירים בצה"ל, עימם עבד הרמטכ"ל במהלך כל כהונתו. כמו כן צפויים להגיע בני משפחתו וחברים קרובים. על התחום המוזיקלי יהיה אחראי הזמר יהורם גאון שנעתר לבקשת צה"ל ויופיע ללא תשלום.

באתר 'וואלה' דווח כי השכרת האולם צפויה לעלות לצה"ל לא פחות מ-60 אלף שקלים. לכך יש להוסיף עלויות נוספות בהם שירותי הסעדה וציוד הגברה ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות