למרות שקרא שלא לערב אותה בבחירות: בנימין נתניהו משתמש בשרה

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא ליריביו שלא לעשות שימוש ברעייתו שרה במערכת הבחירות, אולם הוא בעצמו פרסם סטטוס של תמונות שלה עם חיילים בודדים, וכתב "זאת ציונות" (חדשות, פוליטי)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
שרה והחיילים (מתוך דף הפייסבוק של נתניהו)

הקמפיין של שרה: אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו, קרא ליריביו שלא להשתמש ברעייתו שרה בכדי לנגח אותו במערכת הבחירות, הוא משתמש בפעילותה לטובתו.

בסטטוס שפרסם אמש (שלישי) בדף הפייסבוק שלו, סיפר נתניהו על מעשיה של רעייתו למען חיילים בודדים, ותיאר מקרים שונים בהם היא סייעה לאותם חיילים. לסטטוס צירף נתניהו כמה תמונות של שרה עם החיילים. את הסטטוס חתם נתניהו במילים: "במילה אחת קוראים לזה ציונות".

גורמים במערכת הפוליטית, לא אהבו את השימוש בשרה, וטענו כי אם נתניהו לא רוצה לערב את רעייתו במערכת הבחירות, הוא היה צריך שלא לפרסם סטטוס כזה. בנוסף טענו הגורמים כי מדובר בשימוש בחיילים לצרכים פוליטיים.

כזכור, ביום שני הגיב נתניהו למה שהוא כינה 'ההתנפלות התקשורתית', בעקבות פרסום העדויות של עובדי בית ראש הממשלה כנגד שרה נתניהו.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב נתניהו: "ההתנפלות התקשורתית על רעייתי שרה היא שפל נוסף ביחסם של גורמים מובילים בתקשורת הישראלית, שאינם בוחלים באמצעים כדי לפגוע בי ובדרכי הפוליטית".

"קמפיין 'רק לא ביבי' הפך לקמפיין 'רק לא שרה' - הכל כדי להכפיש, לקטרג, לתקוף, לעשות הכל כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי ולסלול את דרכו של השמאל", האשים נתניהו.

"אז הנה, אכתוב זאת כאן בצורה הברורה ביותר: מי שרוצה לתקוף את מדיניותי בצורה עניינית - מוזמן. עזבו את משפחתי", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות