נתניהו: "אולי הגיע הזמן למנות מפכ"לית למשטרה"

על רקע השערוריות במשטרה ופרישת בכירים מהארגון, ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג הצעה מפתיעה: "אולי הגיע הזמן - זה הדבר הנכון - למנות מפכ"לית" • צפו בוידאו (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |

לאחר סדרת פרשיות חמורות בצמרת משטרת ישראל ופרישתם של לא פחות משישה ניצבים בפרק זמן קצר יחסית, ראש הממשלה בנימין נתניהו מציג הערב (שלישי) הצעה מפתיעה במיוחד - מינוי מפכ"לית למשטרה.

בכנס צעירים וסטודנטים תומכי "הליכוד" באריאל, נשאל נתניהו מה תגובתו לשרשרת האירועים המתרחשים בעת האחרונה בצמרת משטרת ישראל.

נתניהו השיב: "אני חושב שההבדל בין מדינה מתוקנת, לבין מדינה לא מתוקנת, זה לא אם נעשות עבירות. ההבדל הוא האם הן נחשפות, והאם יש מערכת עצמאית ובלתי תלויה של אכיפת חוק, שתתקן אותן".

לדבריו, "עצם העובדה שבאים וחוקרים בתוך המשטרה, שזה הגוף האוכף, ובודקים לעומק את הדברים - זה סימן לבריאות. הדבר המרכזי הוא היכולת לתקן מבפנים".

בשלב הזה הפתיע נתניהו את המשתתפים ופרס את הצעתו החדשה: "יכול להיות שהגיע הזמן, וזה הדבר הנכון, למנות בהמשך מפכ"לית לראשות משטרת ישראל. במידה שהדבר יהיה תלוי בי, אני רוצה לקדם את הרעיון הזה. אני חושב שזה יהיה שינוי מרענן: אישה מפכ"לית בראשות משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות