תיעוד: ברוקלין ומנהטן מושלגות; "ירד שלג כל הלילה"

תושבי ברוקלין קמו לבוקר מושלג במיוחד. התושבים החרדים ממעטים לצאת מהבית למעט תפילות בבית הכנסת. הלימודים לא מתקיימים והנסיעה בכבישים נאסרה (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

תושבי ברוקלין קמו לבוקר מושלג במיוחד שכיסה את הרובע המאוכלס ביותר בניו יורק. התושבים החרדים ממעטים לצאת מהבית למעט תפילות בבית הכנסת. הלימודים במוסדות החינוך לא מתקיימים והנסיעה בכבישים נאסרה.

הסופה גרמה למותו של צעיר בן 17המתגורר בניו יורק שנהרג במהלך הלילה, כאשר החליק במזחלת על השלג שנערם בעיר מגוריו. צוותי ההצלה שהוזעקו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותו. מדובר בקורבן הראשון של סופת השלגים העזה שפוקדת את ארצות הברית.

אפי פלדמן, אזרח ישראלי הנמצא בברוקלין סיפר ל"כיכר השבת" כי "הכבישים עדיין סגורים. המשטרה הורתה לנהגים שלא לנסוע ומי שיעבור על הוראה זו יצטרך לשלם 300 דולר קנס". לדבריו, "ירד שלג במשך כל הלילה אך לא כפי שאמרו החזאים קודם לכן".

הסופה שיתקה את צפון-מזרח ארצות הברית כשלפי הדיווחים הרחובות התרוקנו מאנשים, הסופה עוד צפויה להביא עמה רוחות עזות וקרוב ל-90 סנטימטרים של שלג.

לדברי אחד התושבים החרדים בברוקלין, "גם כאן הסופה צפויה להתגבר במהלך שעות היום ולכן אתה לא רואה אף אדם ברחוב. אנשים חוששים אפילו לצאת לבית הכנסת וישנם כאלה שעושים זאת למרות שבחוץ קר ממש".

"הילדים לא ילכו היום ללימודים וזאת כמובן עקב השלג ולכן אנחנו נצטרך לחפש להם תעסוקה יחד עם שכנים נוספים. המצב הזה עלול להימשך כמה ימים ולכן אנחנו נערכים לכל תרחיש", הוסיף התושב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות