סקר ערוץ הכנסת: איחוד אלי ישי ומיכאל בן ארי יזכה ב-5 מנדטים, ש"ס - 6

מסקר 'פאנלס פוליטיקס', עולה כי איחוד בין אלי ישי ומיכאל בן ארי יעביר את הרשימה את אחוז החסימה, ויפגע בש"ס, בליכוד ובבית היהודי. אם לא יתאחדו: ישי לא עובר, ש"ס תקבל 7, כך גם יהדות התורה. המחנה הציוני גובר על הליכוד (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישי (עדי ישראל - פלאש90)

בחירות 2015: בזמן שבמפגלת 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי ו'עוצמה יהודית' בראשות ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי מדווחים על פריצת דרך במשא ומתן ביניהם, סקר חדש של ערוץ הכנסת מעלה כי אם השניים ירצו יחדיו, המפלגה תזכה לחמשה מנדטים, מנגד אם אלי ישי ירוץ לבדו - המפלגה לא תעבור את אחוז החסימה.

על פי סקר מכן 'פאלנס פוליטיקס', שנערך עבור ערוץ הכנסת, אם הבחירות יתקיימו היום הרי ש'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני, תזכה להיות המפלגה הגדולה בישראל עם 25 מנדטים. 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו תזכה ל - 23 מנדטים.

תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי עם שבעה מנדטים, כך גם יהדות התורה עם שבעה מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט עם חמשה עשר מנדטים והמפלגה הערבית המשותפת עם שנים עשר מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מתחזקת מעט לעומת הסקרים האחרונים ומקבלת אחת עשר מנדטים.

'כולנו' בראשות משה כחלון לא מצליחה להמריא, ומקבלת שמונה מנדטים בלבד.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן ממשיכה לצנוח לשישה מנדטים כך גם מר"צ עם שישה מנדטים. אלי ישי לא עובר את אחוז החסימה.

במידה ואלי ישי ובן ארי מתאחדים הרי שהמפלגה תזכה בחמישה מנדטים ותעבור את אחוז החסימה, ש"ס בראשות דרעי תרד לשישה מנדטים, הליכוד ירד ל - 22 ו'הבית היהודי' יורדת ל -14 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות