המשטרה תגברה את האבטחה סביב ראש העיר צפת אילן שוחט

המשטרה תגברה את האבטחה סביב ראש העיר צפת אילן שוחט, המועמד במקום הרביעי ברשימת ישראל ביתנו לכנסת, זאת בשל איומים וניסיון סחיטה מצד גורמים עבריינים, על רקע סכסוך עבודה עם נהגו לשעבר (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילן שוחט (צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

משטרת ישראל תגברה את האבטחה סביב ראש עיריית צפת אילן שוחט, שהוצב במקום הרביעי ברשימת 'ישראל ביתנו' לכנסת, זאת בעקבות איומים שקיבל.

לדברי שוחט, מאז שהודיע על התמודדותו, דרשו ממנו גורמים עבריינים לשלם חצי מיליון שקל, זאת על רקע סכסוך עם נהגו לשעבר, שפוטר לפני כחצי שנה. אותם גורמים איימו כי במידה ולא ייענה לבקשתם, הנהג יחשוף פרטים שונים

הנהג פוטר, לאחר הידרדות ביחסים בינו לבין שוחט, ולאחר שנחשד כי נהג ללא רישיון, בימים אלו מתנהל דיון בבית הדין לעבודה בתביעה שהגיש הנהג נגד שוחט.

שוחט אמר כי "לא יעלה על הדעת שאני אתקל בניסיונות לסחוט אותי, במטרה להכפיש את שמי בתקשורת אם לא אשחרר כספי ציבור בניגוד לחוק. לא נכנעתי לעולם לסחטנות ולא אכנע בעתיד. כפי שנהגתי עד היום באחריות ונאמנות בכספי הציבור ובכלל, כך אמשיך לנהוג בכל מקום בו אשרת".

בשבוע שעבר, בטקס הצגת הרשימה, התייחס אביגדור ליברמן לעניין שיבוצו של שוחט במקום הרביעי ואמר: "כשאנחנו מדברים על דאגה לפריפריה יש אחד שבאמת יודע. אולי יום אחד הוא יספר את סיפורו על הדרך שלו לפוליטיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות