שגריר ישראל בארה"ב: "כשמשווים בין עזה לאושוויץ זו אנטישמיות"

שגריר ישראל בארה"ב, רון דרמר, הגן על כוונת נתניהו לנאום בפני הקונגרס האמריקני בסמוך לבחירות: "חיוני שידבר על האנטישמיות ועל איום האסלאם הקיצוני בוושינגטון". הוא תקף את התמיכה האירופאית בממשלה הפלסטינית: "זוהי אנטישמיות, לא ביקורת לגיטימית על ישראל"

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
רון דרמר (מרים אלסטר - פלאש90)

סערת נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקני נמשכת: הלילה (שני), נשא שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר, נאום בו הגן על כוונתו נתניהו לנאום בסמוך לבחירות.

בנאום בפני הקהילה היהודית בפלורידה אמר דרמר: "כפי שהייתה חשיבות גדולה לכך שראש הממשלה יגיע לפריז לאחר תקיפות הטרור, כך חיוני שידבר על האנטישמיות ועל איום האסלאם הקיצוני בוושינגטון, כמו גם על הסכנות של אירן הגרעינית"

הוא הדף את הטענות בארה"ב על זלזול בנשיא אובמה מצד נתניהו: "בביקור אין כוונה להראות חוסר כבוד לנשיא אובמה. ישראל מעריכה את התמיכה ממנו בתחומים רבים. כמו כן אין כוונה להכנס לתוך הפוליטיקה הפנימית. ישנה מטרה אחת לביקור נתניהו בוושינגטון והיא לדבר כל עוד ישנה אפשרות לעשות כן, כשעוד ישנה אפשרות להשפיע ולשנות".

דרמר תקף בחריפות את אירופה ואמר: "כשמשווים בין עזה לאושוויץ, כשמחרימים את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון וכשממשלות מאמצות את הממשלה הפלסטינית הנתמכת על ידי ארגוני טרור, זוהי אנטישמיות, לא ביקורת לגיטימית על ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות