נתניהו ליהודה גליק: לא אקים ממשלה עם הרצוג

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם איש הר הבית יהודה גליק וביקשו לפעול להצלחת הליכוד ביהודה ושומרון, והצהיר כי לא יקים ממשלת אחדות עם יצחק הרצוג וציפי לבני (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נתניהו אמש בכינוס הליכוד (פלאש90, בן קלמר)

ממשלת אחדות? ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר אמש (ראשון) בפגישה עם איש הר הבית יהודה גליק כי אין בכוונתו להקים ממשלת אחדות עם המחנה הציוני אחרי הבחירות.

נתניהו ביקש מגליק, במהלך מפגש ביניהם בכינוס סיעת הליכוד במלון דן פנורמה בתל אביב, לשכנע תושבים ביהודה ושומרון להצביע למפלגת הליכוד. "הם בטוחים שתלך עם בוז'י יום אחרי", ענה לו גליק, אך נתניהו הבהיר לו כי אין בכוונתו לעשות זאת.

גליק אישר את הפרטים, ואמר כי ראש הממשלה אמר את הדברים בשיחה לעיני בכירי ליכוד נוספים ודבריו אף הוקלטו. "זה מסר חשוב וברור לכל אלו שחוששים להצביע ליכוד. הבחירות הם על מי יהיה ראש הממשלה ובקואליציה לעומת מי יישב באופוזיציה. הפעם חייבים ליכוד גדול הרבה יותר", הדגיש גליק.

במהלך הפריימריס בליכוד, כשהתמודד על מקום ברשימה, אמר גליק: "הליכוד זו מפלגה שיש בה חרדים, דתיים לאומיים, חילונים, ספרדים, אשכנזים, דרוזים, עמך ישראל! זאת המפלגה שכיף להיות חלק ממנה, וכולם, גם המתחרים ביניהם, בכבוד אחד לשני".

בכינוס סיעת הליכוד, תקף נתניהו שוב את יריביו במחנה הציוני, יצחק הרצוג וציפי לבני ואמר: "הם אומרים שהם המחנה הציוני. הם לא אומרים את זה בערבית. אבל גם כשמקשיבים למה שהם אומרים בעברית - הם לא יוצאים ציונים גדולים. זו לא מפלגת העבודה של פעם. זה לא המחנה הציוני - זה המחנה האנטי ציוני".

ראש הממשלה אמר עוד כי "כדי שישראל תהיה חזקה הליכוד צריך להיות גדול וחזק. השמאל לא מפסיק להתרפס מול הקהילה העולמית. ראש ממשלת ישראל חייב להתייצב מול העולם בפריז, בוושינגטון ולומר בבירור שלא נכנע לטרור, לא נאפשר לאיראן לסכן את עצם קיומנו. זה התפקיד של ראש ממשלת ישראל ואת התפקיד הזה אני מבצע".

הוא הוסיף: "הבחירות הן על שלושה נושאים: מי ישמור על ביטחון ישראל באזור שנהיה מסוכן יותר, האם נמשיך את הצמיחה הכלכלית ומי יעמיק את השורשים הציוניים שלנו מול ההכפשה בעולם. התשובה לכל השאלות הללו היא אחת: רק אנחנו, רק הליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות