הצהרות ההון של יצחק הרצוג וציפי לבני

יצחק הרצוג וציפי לבני החליטו לחשוף את הונם בפני הציבור. שווי הונו של הרצוג לפי הדיווח הוא 11 מיליון שקלים, לעומתו, ההון של ציפי לבני מוערך בעשרה מיליון שקלים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ציפי ולבני ויצחק הרצוג (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

מפלגת "המחנה הציוני" מרבים לדבר באחרונה על דאגתם הצפויה לאזרחי המדינה בנושאים החברתיים, אולם לפי תושבותיהם של ראשי המפלגה באשר להונם, עולה כי מצב הכלכלי טוב.

במסגרת הפינה "ההון השקוף" ב'תוכנית חיסכו'ן בערוץ 2 בו פוליטיקאים חושפים את הונם, חברי הכנסת יצחק הרצוג וציפי לבני החליטו לחשוף את הונם הנאמד במיליוני שקלים.

לבני מחזיקה לא מעט נכסי נדל"ן, בין היתר בביתה ברמת החייל בתל אביב, שנרכש ב-82 אלף דולרים בשנת 1984, אולם מאז מחיר הבית נסק והגיע עד לכ-4.5 מיליון שקלים.

כמו כן ברשותה שליש דירה ברעננה, שישית מגרש בפתח תקווה ושליש דירה נוספת בתל אביב.

היא מחזיקה ברכב סובארו B9 משנת 2010. בבעלותה ניירות ערך בשווי 2.5 מיליון שקלים. קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שלה הן בסך 2.5 מיליון שקלים ויתרת החשבון בבעלותה עומדת על 34 אלף שקלים.

סך הפיקדונות בחשבונות הבנקים של הרצוג מסתכמים ב-2.6 מיליון שקלים וקופות הגמל ותכניות החיסכון שלו מסתכמות ב-585 אלף שקלים, ויתרת החשבון בבעלותו עומדת על 5,037 שקלים.

להרצוג יש דירת חדר בחיפה וזכויות עם אמו בקרקע בשכונת הגוש בתל אביב ובית הוריו בשכונת צהלה בתל אביב, בשווי מוערך של 7-8 מיליון שקלים. בבעלותו רכב סוזוקי 4SX שנת 2011.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות