רונאל פישר זומן לשימוע לפני הגשת כתב אישום נגדו

עו"ד רונאל פישר זומן לשימוע לפני הגשת כתב אישום בפרשות "אלון חסן" ו"אילון מכלוף" בהן הוא נחשד בתיווך לשוחד ושיבוש הליכי משפט. לאחר השימוע יוחלט אם להעמידו לדין (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
עו"ד רונאל פישר (צילום ארכיון: משה שי, פלאש 90)

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הודיעה היום (ראשון) לעו"ד רונאל פישר כי היא שוקלת להעמידו לדין פלילי בעבירות של תיווך לשוחד ושיבוש מהלכי משפט בכפוף לשימוע שייערך לו. בשלב זה נשקלת העמדתו של פישר לדין פלילי בפרשות המכונות "אלון חסן" ו"אילון מכלוף". פרשיות נלוות נוספות עודן מצויות בחקירה.

במכתב השימוע שנשלח לעו"ד פישר נכתב כי בתקופה בה העניק שירותים משפטיים לאלון חסן, חשוד פישר כי תיווך בשוחד בכך שקיבל סכום כסף מחסן לאחר שיצר בפניו מצג כי בדעתו להעביר את הכסף לידי גורם משטרתי שבכוחו להשפיע על מהלך החקירה של חסן. למרות שהחקירה העלתה שפישר לא התכוון לכאורה לחלוק את כספי השוחד עם אחר, מבחינה משפטית, מתגבשת לכאורה עבירת התיווך לשוחד.

פישר לוקח "מזוודת כסף" מאלון חסן (באדיבות ynet)

במקרה אחר, כך על פי החשד, קיבל עו"ד רונאל פישר סכום כסף במזומן מאילון מכלוף, הבעלים של מטמנת פסולת באשקלון, אותו ייצג בהליכים משפטיים שהתנהלו בעניינו. גם במקרה הזה, חשוד פישר כי קיבל את הכספים לאחר שיצר מצג כי בדעתו להעבירם לידי שוטר בתמורה לקבלת מידע בעניין תיקי חקירה המתנהלים נגד מכלוף.

על פי החשד, עם מסירת סכום של 5,000 ₪ התריע פישר בפני מכלוף כי ביום מסוים עתידים להגיע שוטרים מיחידת להב לביתו על מנת לעוצרו במסגרת חקירה המתנהלת נגדו, והורה לו כי יימנע מללון בביתו ויכבה את הטלפון הנייד.

בבוקרו של אותו יום הגיעו כוחות משטרה לביתו של מכלוף, אשר לא לן בביתו באותו ערב והיה באותה שעה במלון, ולא מצאו אותו. במעשיו קיבל פישר לכאורה כסף ממכלוף על מנת לתת שוחד וכן עשה לכאורה דבר בכוונה להכשיל הליך שיפוטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות