נתניהו יצא לפריז: "הטרור האסלאמי שמאיים על האנושות כולה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא הבוקר לפריז לביקור הזדהות שיימשך יומיים. בצאתו אמר כי העצרת היא "מאבק מחודש בטרור האסלאמי שמאיים על האנושות כולה" (חדשות, מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: חיים צח, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר (ראשון) משדה התעופה נתב"ג בדרכו לפריז שם יערוך ביקור הזדהות בין יומיים בעקבות מתקפת הטרור בה נרצחו ארבעה יהודים הי"ד.

לביקורו של נתניהו יתלוו שר החוץ אביגדור ליברמן, שר הכלכלה נפתלי בנט וח"כ אלי ישי.

"אני יוצא לפריז כדי להשתתף בעצרת יחד עם מנהיגי העולם", אמר נתניהו לכלי התקשורת בכניסה למטוס, " למאבק מחודש בטרור האסלאמי שמאיים על האנושות כולה, דבר שאני קורא לו מזה שנים רבות".

"בערב אשתתף בעצרת מיוחדת עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד, עם הקהילה היהודית בצרפת", אמר ראש הממשלה והוסיף: "אני אומר שם שכל יהודי שרוצה לעלות לארץ יתקבל כאן בזרועות פתוחות".

אמש אמר נתניהו כי "ההתקפות הללו בפריז הן המשך ישיר למלחמתו של האיסלאם הקיצוני בתרבות החופש שלנו, בעולם המערבי, בעולם המודרני כולו וגם במדינות ערב המתונות וציבורים שלמים בעולם המוסלמי. זהו גל גואה של טרור שפורס רשת עולמית של שנאה, של קנאות, של רצח. אחרי שהטרור ביסס את הבסיסים שלו במזרח התיכון הוא שולח עכשיו את זרועותיו ברחבי כל העולם. אם העולם לא יתעשת במהרה נמצא את הטרור הזה תופס תאוצה ומכה מכות הולכות וגוברות גם במרכזי העולם החופשי האחרים וגם במקומות נוספים.

"ארגוני הטרור של האיסלאם הקיצוני נושאים שמות שונים ומגוונים - חמאס, חיזבאללה, דאע"ש, אל-קאעידה, נוסרה, ג'יהאד אסלאמי, בוקו חראם, אבל כולם מונעים מאותה שנאת דמים ומאותה קנאות שאינה יודעת גבולות.

"הם רוצים להחזיר את האנושות אלף שנים אחורה לעריצות אפלה, לעריצות חשוכה שהשתחררנו ממנה אחרי דורות רבים. הם פשוט רוצים להחזיר את האנושות אחורה".

נתניהו הוסיף ואמר כי "מדינת ישראל היא לא רק המקום שאליו אתם מתפללים, מדינת ישראל היא גם הבית שלכם, השבוע יכנס צוות שרים מיוחד כדי לקדם את הצעדים להגברת העלייה מצרפת ומשאר המדינות באירופה שסופגות את האנטישמיות הנוראה. כל יהודי שרוצה לעלות לארץ יתקבל כאן בלב חם ובזרועות פתוחות, אנחנו נעזור לכם להיקלט כאן במדינתנו שהיא גם מדינתכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות