חמאס גינה את הרצח ב"שארלי הבדו" והתעלם מהרצח במרכול

ארגון חמאס בחר לשגר הודעת גינוי לרצח 12 בני אדם במערכת העיתון הסאטירי שארלי הבדו והתעלם מהרצח היהודים במרכול. נסראללה: "רוצחי העיתונאים פגעו בנביא שלנו" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(Abed Rahim Khatib/ Flash90)

ארגון הטרור חמאס גינה בהודעה מיוחדת את רצח העיתונאים במערכת המגזיםן הסאטירי "שארלי הבדו": "כל מחלוקת שישנה בנוגע להשקפה או לדעה אינה מצדיקה רצח של בני אדם" נאמר בהודעת הארגון. עם זאת, בחמאס בחרו שלא לגנות את רצח היהודים במרכול הכשר בפריז ביום שישי האחרון.

בהמשך הודעת חמאס הותקף רה"מ הישראלי בנימין נתניהו בשל ניסיונו לקשור בין חמאס לטרור העולמי: "הניסיונות הללו של נתניהו נדונו לכישלון ולא יצילו את אנשי הישות שבראשה הוא עומד מהעמדה לדין כפושעי מלחמה" נמסר מחמאס.

גם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה גינה את הטבח בשארלי הבדו, וניצל את ההזדמנות לתקוף את אנשי ארגון דאע"ש עמו הוא נמצא במלחמה. "ארגוני הטרור פגעו בנביא באופן שלא היה כמותו לכל אורך ההיסטוריה. הם פגעו בנביא יותר מאויביו שציירו איורים והפיקו סרטים הפוגעים בו".

"אותם ארגונים פגעו בנביא במעשיהם המבישים" הוסיף נסראללה, "כאשר הראשים נערפים ואלפים נטבחים וזה מתפרסם באמצעי התקשורת, וכאשר אלפים בתימן נהרגים כיוון שהם מציינים את יום הולדתו של הנביא - האם זה נועד להגן על דתו של הנביא?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות