נתניהו פונה לציבור: תעזרו לי בשריונים

לאחר הרכבת רשימת 'הליכוד', פונה ראש הממשלה בנימין נתניהו לציבור בישראל כדי לקבל הצעות למועמדים או מועמדות אותם ישבץ בשני השריונים שבידיו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

אחרי שמתפקדי הליכוד בחרו את רשימתם לכנסת ואישרו ליו"ר מפלגתם ראש הממשלה בנימין נתניהו לשריין שני מועמדים במקומות ריאליים, החליט נתניהו לפנות לציבור ולבקש את עזרתם במציאת הכוכבים.

זוהי הפעם הראשונה בתולדות המדינה שבה פונה יו"ר מפלגה בישראל לציבור בכדי שאלו יבחרו את "הכוכבים" לרשימתו.

בכל מערכת בחירות מפלגת הליכוד הייתה זו שרבים מבכירי המערכת הציבורית רצו להתמודד בה, אך הפעם זה לא קרה ולכן נתניהו החליט לפנות ציבור.

בדף הפייסבוק פנה נתניהו לציבור: "אזרחי ישראל, חברות וחברים יקרים. אני גאה במתפקדי הליכוד. הם בחרו רשימה מצוינת לכנסת. רשימה רצינית ואחראית אשר מייצגת את כל חלקי העם. חילונים ודתיים. ותיקים ועולים חדשים. מזרחיים ואשכנזים. ותיקים וצעירים. רשימה מגוונת ואחראית עם פנים חדשות מהנגב והגליל".

"אבל מתפקדי הליכוד עשו דבר נוסף. הם תמכו באופן גורף בהצעתי להוסיף עוד שני מועמדים, או מועמדות, במקומות ריאליים ברשימת הליכוד הכנסת", הוסיף ראש הממשלה.

"אשמח לקבל מכם, אזרחי ישראל, הצעות ורעיונות לבחירת מועמדות או מועמדות אלה", נתניהו ביקש מהציבור לשלוח לו את השמות המוצעים לכתובת מייל שצירף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות