מאבטח הוצמד לשר נפתלי בנט

היחידה לאבטחת אישים במשרד ראש הממשלה החליטה להצמיד ליו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט מאבטח צמוד שילווה אותו לאירועים אליהם הוא מגיע (אקטואליה, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאובטח, נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

תוגברה האבטחה סביב השר בנט: היחידה לאבטחת אישים במשרד ראש הממשלה החליטה להצמיד ליו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט מאבטח צמוד שילווה אותו לאירועים אליהם הוא מגיע.

ביחידה לא הסבירו ללשכת השר את הסיבה להחלטה לאבטח את השר נפתלי בנט.

בימים האחרונים נמצא בנט בעין הסערה סביב חלקו במבצע 'ענבי זעם' בלבנון. העיתונאי רביב דרוקר טען כי "איש צבא בכיר שמתמצא היטב בתחקיר כפר כנא מ- 96' אמר לי לפני זמן מה: ברשת הקשר נשמע הקצין הצעיר בנט היסטרי והלחץ שלו תרם לא מעט לתקלה הנוראית".

הטענה מתייחסת לכך שבעת שבנט פיקד על פלוגה במבצע ענבי זעם הוא הביא לטבח בכפר כנא.

ג', סגן מפקד הכוח של בנט בכפר כנא 96', אמר בתגובה בראיון לגיא זוהר ברדיו ללא הפסקה: "אני לא בעמדותיו הפוליטיות של נפתלי אבל היה לי חשוב לעלות לדבר כי אין סיבה שיכפישו אותו בגלל הבחירות שבאות עלינו. אמרתי שאני חייב לספר את האמת. אני לא מכיר שום שינוי של התכניות. לא יודע מאיפה הביא את זה".

מוקדם יותר ג' הגדיר את הביקורת בראיון לגלי ישראל: "לא מציאותית, לא נכונה ומופרכת לחלוטין. הוא היה קצין מוערך ביותר הוביל עשרות מבצעים מורכבים מעבר לקווי האויב שהשתיקה יפה להם. תמיד אצלנו ביחידה ידענו שיש על מי לסמוך ושתמיד יש לו את הנחישות, המקצוענות, האומץ לב והיסודיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות