שרון גל לא זכר למי הצביע בבחירות

העיתונאי שרון גל, שהודיע אתמול כי יצטרף למפגלת "ישראל ביתנו" ויתמודד ברשימת המפלגה בבחירות הקרובות לכנסת, "שכח" בראיון ל'גלי צה"ל' למי הצביע בבחירות (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שרון גל (מתוך עמוד הפייסבוק של ערוץ 20)

הותקל בשידור: העיתונאי שרון גל, שהודיע אתמול כי יצטרף למפגלת "ישראל ביתנו" ויתמודד ברשימת המפלגה בבחירות הקרובות לכנסת, התראיין הבוקר (שני) לניב רסקין בגלי צה"ל, וסיפר מה הן הסיבות שהובילו אותו לערוק מהעיתונות לפוליטיקה.

במהלך הראיון חשף גל כי לא השתמש בסמים, למעט פעם אחת. גל הותקל בשאלה למי הצביע בבחירות הקודמות, ואחרי שניות של מחשבה וגמגום השיב "אני לא זוכר, תמיד הייתי בימין, אני חושב שלליברמן". המראיין ענה בגיחוך "גדול".

באשר למעבר שעשה כמו קודמיו, אמר "אני חושב שאני מרגיש בשל מוכן לעשייה. אני לא חושב שאי אפשר להשפיע לתקשורת, אבל אני חושב שבסוף מקבלים את ההחלטות בירושלים".

גל הדגיש כי החליט להיכנס לחיים הפוליטיים כי "מאוד מעניין אותי לתרום להפסקת האופנה של מסירת שטחים בלי תמורה ובלי היגיון, וישראל ביתנו מייצגת את זה".

לטענתו "הסכסוך הוא לא ישראלי-פלסטיני אלא בין ישראל לעולם הערבי. בהסדר סופי אמיתי נצטרך לעשות חילופי שטחים וחילופי אוכלוסיות".

על התנהלות המשטרה בפרשת 'ישראל ביתנו' אמר גל: "במשטרה יש מי שיכול לנתב את הדברים ולקבוע עיתוי כראות עיניו. צריך לחשוב טוב למה זה מגיע דווקא עכשיו ולמה בהיקף הזה ובארסיות הזאת. לפני כל בחירות יש חקירות סביב ישראל ביתנו ונסיון לשקף משהו שהוא רחוק מהמציאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות