תלונה במח"ש: שוטרים שפכו מים רותחים על נחקר

צעיר מבאר שבע התלונן במח"ש כנגד שוטרים בתחנת באר שבע שהתעללו בו לדבריו בזמן החקירה. הוא נחשד באחזקת רכוש גנוב. "השוטרים שפכו עליו מים רותחים" (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |

אברהם, צעיר מבאר שבע, התלונן במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) על התעללות שעבר באחת מחקירותיו במשטרה. הבוקר (ראשון), כששמע על הגשת כתב האישום נגד השוטרים שהתעללו בו, ובראשם קצין המודיעין של באר שבע אורן סבג, הוא הרשה לעצמו לחייך סיפוק: "הפחד היה אצלי כל הזמן, הייתי בטוח שלא יאמינו לי" אמר ל-ynet.

כתב האישום החמור שהוגש על ידי מח"ש בעקבות החקירה, חושף את אחד ממקרי ההתעללות הקשים ביותר בהם נתקלו במשטרה בשנים האחרונות.

על פי כתב האישום, שוטרים מתחנת באר שבע התעללו באברהם תוך שאחד מהם שופך עליו מים רותחים בזמן החקירה. "אני רוצה להעיד במשפט, להסתכל לו בעיניים ולספר לכולם, כולל למשפחה שלו, מה הוא עשה לי" אמר.

הסיפור החל לאחר שאברהם נעצר על ידי שוטרים מתחנת באר שבע כשניסה למכור תכשיטים לחנות תכשיטים בעיר לפני כשלוש שנים. הוא נחשד בהחזקת רכוש גנוב. אברהם סיפר: "הביאו אותי לחקירה, ושם העבירו אותי לקצין המודיעין אורן. כל זה, אחרי שכבר עברתי חקירה אצל חוקר וקצין נוסף, ואמרתי להם שאת התכשיטים מצאתי".

"בחדר היה עוד קצין. הוא הלך והרתיח מים והייתי בטוח שהוא יציע לי משהו חם לשתות, קפה או תה. הוא התקרב לגוף שלי ושפך לי מים על הירך. צרחתי. אמרתי לו 'מה אתה עושה?'. אחר כך הוא ביקש לדעת עוד פעם מאיפה התכשיטים. אמרתי לו שמצאתי אותם אבל זה לא שכנע אותו. הוא ניגש שוב לקומקום והרתיח את המים ובא אל הרגל השנייה ושוב שפך עלי מים. זה היה ככה גם בפעם השלישית, אז הוא התקרב לנעל שלי ושפך לי מים בתוך הנעל. הרגשתי כאבים איומים. אמרתי לו אני מוכן לחתום על הכול, כל מה שהוא ירצה, רק שיעזוב אותי".

"הוא התקרב אליי מאחורה, משך את החולצה שלי ושפך לי את המים על הגב. הרגשתי כאבי תופת וצרחתי, אני לא יכול לתאר את ההרגשה". לאחר מכן הוא נלקח לבית החולים, "זכרתי את המשפט שהוא אמר לי - 'בפעם הבאה לא ניקח אותך לשופט' - ופחדתי שבפעם הבאה הם פשוט יעלימו אותי, וזאת גם הסיבה שלאחות בבית החולים סיפרתי שנכוויתי ממים בבית. שמעתי אחר כך את הבלשים שלקחו אותי מבית החולים לתחנה, הם דיברו על זה שהם המומים ממה שנעשה לי".

"אצלי כולם במשפחה ידעו את הסיפור האמיתי, אבל פחדתי להתלונן מחשש שיתנכלו לי" אמר אברהם.

על ההחלטה להתלונן בכל זאת המח"ש סיפר אברהם: "זו הייתה החלטה מהירה, החלטתי שאני לא רוצה לשמור יותר את הדברים לעצמי וניגשתי למח"ש. לא חשבתי שהם יאמינו לי, אבל הם טיפלו בי בצורה מדהימה, החזירו לי את הביטחון וראיתי פעם ראשונה איך באמת מאמינים לי. הרגשתי כוח וזה נתן לי סיפוק. הייתי בעננים. היום שמעתי שהוגש כתב האישום ואני עדיין לא מעכל את זה. סוף סוף הסיפור שלי יצא לאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות