בית שמש: 110 רוכשים בפרויקט של כרמל יקבלו טופס 4

110 רוכשים מתוך כשש מאות צפויים לקבל מחר את טופס 4 המיוחל שיאפשר להם להיכנס לדירתם בפרויקט של מנחם כרמל בבית שמש. ויש מי שמותח ביקורת נגד כרמל (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם כרמל (צילום ארכיון: אורי כהן)

התקדמות בפרויקט של איש העסקים החרדי מנחם כרמל בבית שמש: בסוף השבוע שעבר הגיעו כל האישורים הנדרשים ומחר, יום שני, צפויים לקבל 110 רוכשים מתוך כשש מאות הרוכשים את טופס 4 המיוחל שיאפשר להם להיכנס לדירתם בשעה טובה ומוצלחת, כך נחשף הבוקר בעיתון 'המודיע'.

לפי הפרסום בעיתון, מדובר בהישג ענק של כרמל שהצליח לעשות את הבלתי יאומן ולמסור את הדירות במחיר של שש מאות אלף שקל בממוצע לדירת שלושה חדרים. זהו מחיר חסר תקדים בענף הדיור ובוודאי בעיר כמו בית שמש, בה דירה כזו נמכרת כיום בסביבות תשע מאות אלף שקל.

כזכור, העמותות בניהולו של כרמל זכו בממוצע של 200 אלף שקל ליחידת קרקע כולל פיתוח.

על פי הדיווח, כרמל הצליח לחסוך לכל משפחה שרכשה אצלו דירה, כשלוש מאות אלף שקל, כך שאם מכפילים זאת בכשש מאות דירות מדובר בחיסכון של למעלה ממאה וחמישים מיליון שקל.

לדברי כרמל, הוא מקווה מאד שהרוכשים עוד יקבלו כמה אלפי שקלים בחזרה, כסף שהבנקים הקצו לבצ"מ (הוצאות בלתי צפויות) וככל הנראה חלק מהכסף יוחזר לרוכשים.

את הביצוע של בניית הדירות עשתה חברת י. שטרן במחיר זול של 2,980 שקל למטר. לדברי גורמים בענף החברה הפסידה כסף בפרויקט, אבל איזנה זאת באמצעות פרויקטים חדשים שקיבלה בעקבות הזכייה שלה בבית שמש.

גורמים בעמותות הדיור של דגל התורה ברמב"ש ג'1 אומרים בתגובה ל"כיכר השבת" כי "אין במה שהתפרסם הבקר בעיתון 'המודיע' על הפרויקט שום קשר למציאות, הכל אינטרס פרסומי של נערי כרמל לנכס איליו את כל ההצלחה, שהיא רחוקה ממה שהובטח בתחילה לפני יותר מחמש שנים".

לדבריהם, "כבר כמה שנים שכרמל כלל לא מעורב ביום יום בנעשה. ראשי העמותות וחברת הניהול מקדמת את הפרויקט. יצויין שאמנם בתחילת הדרך כרמל השקיע רבות ממרצו להנעת הפרויקט אך לא מעט כשלים התגלו בדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות