הפריימריז בליכוד: ספירת קולות חוזרת בחלק מהקלפיות

ימים אחדים אחרי הביקורת שנמתחה מצד גורמים שונים במפלגת הליכוד על טוהר הבחירות, בוועדת הבחירות אומרים כי במהלך היום הם ייבדקו בשנית את הקולות (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ימים אחדים אחרי הביקורת שנמתחה מצד גורמים שונים במפלגת הליכוד על טוהר הבחירות, בוועדת הבחירות בליכוד אומרים כי במהלך היום (ראשון) הם ייבדקו בשנית את הקולות.

טרם ברור האם הבדיקה שתיערך ככל הנראה עד סוף היום, תשפיע על הרשימה ממנה הודחו חברי הכנסת משה פייגלין וציפי חוטובלי.

הבוקר התגלו פגמים נוספים לכאורה, כך למשל בקלפי בבית ג'אן ישנם כמאתיים מצביעים אולם באותו קלפי חבר הכנסת צחי הנגבי קיבל מאתיים חמישים קולות, ככל הנראה מדובר בטעות הקלדה.

בנתיבות פעלו שבע קלפיות שונות, אולם לשר ישראל כץ נספרו קולות רק משש קלפיות.

גורמים בליכוד מסרו כי "התוצאות שפורסמו בתקשורת ביום חמישי בערב אינן תוצאות רשמיות. התוצאות הרשמיות תפורסמנה רק לאחר שיתבצע שלב של בדיקת הפרוטוקולים של כל אחת מהקלפיות ברחבי הארץ והתאמתם לנתוני ההצבעה בכל אחת מקלפיות אלה".

על פי אותם גורמים: "הליך זה יתבצע על ידי ועדת הבחירות של הליכוד בהתאם ללוח זמנים שנקבע על ידי הוועדה מראש, עוד לפני הבחירות".

הגורמים בליכוד דוחים את הטענות לפיהן היו זיופים בחלק מהקלפיות ואומרים: "הבחירות התקיימו בסדר מופתי תוך שמירה והקפדה על טוהר הבחירות וככל שישנה אי התאמה כזו או אחרת, הרי שמדובר במקרים בודדים שייבדקו בקפדנות וביסודיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות