תומכיו של משה פייגלין: תתמודד ברשימה עצמאית

לאחר שהודח מרשימת 'הליכוד' לכנסת הבאה, והוצב במקום לא ריאלי, תומכיו של משה פייגלין קוראים לו להתמודד ברשימה עצמאית. ביום שני יערוך כנס פעילים בירושלים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משה פייגלין (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

הבחירות לרשימת 'הליכוד' הפתיעו עם תוצאתן בהדחת שניים מהרשימה ובראשם חבר הכנסת משה פייגלין שהגיע לתחתית הרשימה ולעת עתה מסרב לקבל את דין הבוחר ובדבריו לתומכיו רמז כי המילה האחרונה אינה נאמרה.

מאז הדחתו, תומכיו מהחטיבה למנהיגות יהודית מפצירים בו להתמודד ברשימה עצמאית וכעת הוא שוקל זאת. האפשרות השנייה שעלתה היא כי פייגלין יחבור למפלגת "העם איתנו" בראשות אלי ישי, אולם טרם ברור מה יוחלט לבסוף.

פייגלין עצמו סירב לדבר בתקשורת ובדף הפייסבוק רמז בסוף השבוע על שעתיד לקרות. "אני מתכבד להזמינכם לכנס פעילים שבו נסביר את המשך דרכנו. הכנס יתקיים ביום שני הקרוב, בשבע בערב בירושלים", כתב לאוהדיו.

בסוף הסטטוס שזכה לפחות לייקים משאר הסטטוסים שפרסם בשבועות האחרונים, כתב פייגלין: "נוחו טוב בשבת כי נכונה לנו עבודה רבה".

קודם לכן כתב: "אני חש חובה עמוקה להודות מקרב לב, לפעילים, למתנדבים ולתורמים הרבים, שהתגייסו ופעלו למען הרעיון אותו אנו זוכים להוביל - במסירות נפש בלתי רגילה".

"אני מחבק ומעריץ את כולכם ומבטיחכם נאמנה, כי למרות הצל המעיב על טוהר הבחירות", כתב פייגלין והוסיף, "אנו לא מסירים לרגע את עיננו מן המטרה וממשיכים ומקימים ללא לאות ובשמחה, מנהיגות אמונית למדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות