ציפי חוטובלי על ההפסד: "זה ממש לא הסוף"

אחרי שהודחה ממקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת בפריימריז, ציפי חוטובלי, מגיבה ואומרת כי אינה פורשת מהשליחות הציבורית: "זה ממש לא הסוף", כתבה והודתה לתומכיה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ציפי חוטובלי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי שהודחה ממקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת בפריימריז שנערכו בשבוע שעבר, סגנית שר התחבורה והמדע, ציפי חוטובלי, מגיבה ואומרת כי אינה פורשת מהשליחות הציבורית.

"הדבר החשוב ביותר מבחינתי אחרי קבלת תוצאות הבחירות הוא להגיד לכם תודה", כתבה בדף הפייסבוק. "תודה על הליווי והאמון לאורך כל הדרך".

"כנבחרת ציבור הרגשתי שליחה שלכם לאורך כל השנים. ואתם בחרתם בי, תמכתם בי, פעלתם למען הצלחתי, ובלעדיכם לא יכולתי לבצע את שליחותי", הוסיפה חוטובלי.

באשר לשנות שירותיה בפוליטיקה כתבה חוטובלי כי "בחיים הציבוריים יש עליות ומורדות. אני מקבלת את רצון הבוחר באהבה, ומאחלת לליכוד לנצח ולנתניהו להוביל את הממשלה הבאה".

"הגעתי לפוליטיקה אחרי שנתניהו הזמין אותי להצטרף לשורות הליכוד. בשנים האלה יצרנו חשיבה מחודשת בהרבה משדות הפעולה הימניים. היה לי העונג לשרת את המדינה בכנסת ישראל", הוסיפה.

חברת הכנסת המשיכה וכתבה: "אני מודה לקב"ה על הזכות להיות שם. תודה מיוחדת לכל מי שנלחם למען בחירתי. תודה למתנדבי יום הבחירות המדהימים שנתנו את כל הלב והנשמה. ואחרונים חביבים הצוות הפוליטי".

בסוף הסטטוס שזכה לאלפי לייקים הבהירה חוטובלי כי המילה האחרונה לא נאמרה. "אני לא פורשת מהשליחות הציבורית, וזה ממש לא הסוף".

בפריימריז שנערכו בסוף השבוע שעבר, חברת הכנסת ציפי חוטובלי הגיעה למקום ה-26 ברשימה, עם 19,331 קולות. עת עתה על פי כל הסקרים המקום המדובר אינו ריאלי, ואם לא יקרה משהו דרמטי ברגע האחרון, היא עשויה למצוא עצמה מחוץ לכנסת בקדנציה הבאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות