לפיד יורה לכל הכיוונים: "בעבודה מתחנפים לעבריין המורשע דרעי"

בכנס ראשי מטות של יש עתיד ירה היו"ר יאיר לפיד לכל הכיוונים: "העבודה מתחנפת לעבריין אריה דרעי. נתניהו מושחת שהזמין גלידה פיסטוק לבית" • צפו בנאום הסוער (פוליטי,ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |

יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד תקף הערב (חמישי) בכנס ראשי המטות של המפלגה את כל ראשי המפלגות האחרות. "מושחתים, נמאסתם!", פתח לפיד את נאומו, "נמאס מהמושחתים, נמאס מזה שהם גונבים לנו את המדינה. תחזירו לנו את המדינה, מושחתים".

לפיד תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "שנתיים היינו הבלם היחיד בממשלה. מה שנלחמנו נגדו זו לא פוליטיקה ישנה, זו פוליטיקה מושחתת".

לדבריו, "ברגע שיצאתי מהממשלה, לקח לראש הממשלה, שר הביטחון ושר השיכון בדיוק דקה לעשות את כל מה שעצרנו קודם. הם העבירו 300 מיליון שקל לכבישים לעוטף תפוח וליצהר, כי כבר לא היינו בממשלה בשביל לשמור על הקופה".

לפיד תקף גם את אנשי "ישראל ביתנו": "שחיתות היא לא רק החשדות נגד פאינה קירשנבאום וראשי מועצות מהליכוד ומישראל ביתנו, שלפי החשד עשו סיבוב על כספים שהיו מיועדים לאזרחי ישראל. שחיתות היא הפרה של החוזה הבסיסי בין המדינה לאזרח".

"שחיתות זה להזמין הביתה גלידה פיסטוק על חשבון הציבור ולהעביר ריהוט גן לווילה בקיסריה, לבקש שישלמו לך את המים של הבריכה, ולהיאבק על זה שייקנו לך מטוס. מטוס פרטי זה שחיתות".

כאמור, לפיד ירה לכל הכיוונים ולא חסך בביקורת כלפי מפלגת "העבודה": "שחיתות זה להבטיח לחרדים לבטל את השוויון בנטל ולהחזיר את המיליארדים לתקציבי הישיבות. הליכוד כבר הבטיח להם את זה והעבודה, שלדיראון עולם נזכור לה שלא הצביעה בעד השוויון בנטל רק כדי להתחנף לעבריין המורשע אריה דרעי, גם היא הבטיחה להם את זה. הם יודעים שהשוויון בנטל עובד. הם יודעים שזו הצלה".

לפיד תקף את "הבית היהודי": "שחיתות זה כששר השיכון לוקח דירות ציבוריות שמיועדות לאימהות חד-הוריות ולמשפחות מצוקה, ומוכר אותן ללא מכרזים לרבנים שהוא מקורב אליהם. נפתלי בנט, אני קורא לך מפה להפגין מנהיגות ועל הסיפור הזה להדיח את אורי אריאל באופן מיידי מהרשימה שלכם לכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות