רשימת הליכוד לכנסת ה-20: ארדן ראשון, פייגלין בחוץ

לאחר ספירת 99 אחוז מהקולות עולה כי במקום הראשון ברשימה נמצא השר גלעד ארדן, ח"כ מירי רגב הופכת לאישה החזקה בליכוד, ופייגלין וחוטובלי נדחקים החוצה (פוליטי,בחירות 2015)

גלעד ארדן, המנצח הגדול של הבחירות בליכוד (Gili Yaari/Flash90)

תוצאות הפריימריז בליכוד: לאחר שעות ארוכות של ספירת קולות המצביעים בבחירות הפנימיות בליכוד, עולה כי המנצח הגדול של הבחירות הוא השר גלעד ארדן, שלקח את המקום הראשון ברשימת הליכוד (לאחר היו"ר, בנימין נתניהו). ח"כ מירי רגב נמצאת במקום בחמישי ברשימה והיא האישה הראשונה בהרכב המפלגה לבחירות 2015.

כמו כן, לאחר ספירת 99 אחוז מהקולות, עולה כי שני חברי כנסת מכהנים - ציפי חוטובלי ומשה פייגלין נדחקו אל מחוץ למקומות הריאליים במפלגה. בעמוד הפייסבוק שלו כתב הבוקר פייגלין: "אני מחבק ומעריץ את כולכם ומבטיחכם נאמנה, כי למרות הצל המעיב על טוהר הבחירות - ותהינה אשר תהינה התוצאות - אנו לא מסירים לרגע את עיננו מן המטרה וממשיכים ומקימים ללא לאות ובשמחה, מנהיגות אמונית למדינת ישראל".

לאחר ספירת כ-90 אחוז מהקולות: כך תיראה רשימת הליכוד. (מתוך ynet)

אחת מהפתעות הבחירות היא חברת הכנסת מירי רגב, שניצבת במקום החמישי ברשימה והופכת לאישה החזקה ביותר בתנועה הליכוד. נגד רגב הוצאו בתקופת הבחירות "רשימות חיסול" פנימיות, אולם פעיליה הצליחו להביא אותה למקום גבוה ברשימה למרות ההתנגדות לה זכתה מגורמים בכירים בתנועה.

בנאום שנשא הבוקר ראש הממשלה נתניהו במצודת זאב, אמר כי "הוכחנו כי הדמוקרטיה מנצחת את הדיקטטורה. בניגוד למה שחזו, חברי הליכוד בחרו רשימה מאוזנת, אחראית ומנוסה, שתעזור לי להוביל את המדינה, ומייצגת את כל חלקי הארץ".

"זו רשימה של מפלגת שלטון, שיכולה להמשיך להוביל את מדינת ישראל. רשימה שתעזור לנו לנצח את השמאל בראשות בוז'י ולבני ותיתן לי להמשיך להנהיג את המדינה ברוח שלנו, רוח הליכוד האמיתי", הוסיף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות