הפריימריז בליכוד

תוצאות חלקיות: אדלשטיין, ארדן, כץ, רגב וסילבן שלום

ספירת הקולות הידנית בפריימריז של הליכוד נמשכת הבוקר באיטיות, עד כה נספרו 50 אחוזים מהקולות. לפי התוצאות עד כה סמקום הראשון יוצב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, אחריו השרים גלעד ארדן וישראל כץ. ח"כ מירי רגב גברה על יתר הח"כיות ולאחריה סילבן שלום. מסתמן כי משה פייגלין במקום לא ריאלי (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' בטבת תשע"ה | 01.01.15
רה"מ בנימין נתניהו מצביע בפריימריז, אתמול (צילום: Miriam Alster/Flash90)

הפריימריז בליכוד: ספירת הקולות הידנית נמשכת הבוקר (חמישי) באיטיות, עד לשעה 11:00 נספרו כ-50 אחוזים מהקולות.

התוצאות החלקיות, לפי שעה, מלמדות כי במקום הראשון יוצב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. אחריו השרים גלעד ארדן וישראל כץ. במקום הרביעי חברת הכנסת מירי רגב שגברה על יתר הח"כיות ואחריה השר סילבן שלום.

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון עשוי להתברג בעשירייה הראשונה, אך לא נכנס לחמישייה הפותחת.

לפי הערכות, ח"כ משה פייגלין לא יזכה למקום ריאלי ברשימת הליכוד. פייגלין, כתב הבוקר לתומכיו כי "הבוקר אני חש חובה עמוקה להודות מקרב לב, לפעילים, למתנדבים ולתורמים הרבים, שהתגייסו ופעלו למען הרעיון אותו אנו זוכים להוביל - במסירות נפש בלתי רגילה".

"אני מחבק ומעריץ את כולכם ומבטיחכם נאמנה, כי למרות הצל המעיב על טוהר הבחירות - ותהנה אשר תהנה התוצאות - אנו לא מסירים לרגע את עינינו מן המטרה וממשיכים ומקימים ללא לאות ובשמחה, מנהיגות אמונית למדינת ישראל", הוסיף פייגלין.

עוד מסתמן כי בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו לשריונים ברשימה במקומות 11 ו-23 עבור מועמדים חיצוניים, אושרה.

שיעור ההצבעה בפריימריז עמד על 55 אחוזים. ההצבעה נמשכה ב-600 קלפיות ברחבי הארץ, במשך 13 שעות והסתיימה ב-22:00 בערב אמש. המתפקדים נדרשו לסמן בטופס ההצבעה 11 שמות לרשימה הארצית ולהוסיף נציג אחד למחוז שבו הוא מתגורר.

שעה קלה לאחר סגירת הקלפיות הודיע ח"כ דני דנון שהתמודד על ראשות הליכוד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הפסיד. "התוצאות המסתמנות עד עתה הן שראש הממשלה נתניהו הצליח בבחירות", אמר, "אני מברך את ראש הממשלה ומאחל לו הצלחה. נפעל יחדיו לניצחון הליכוד בבחירות. נפעל ביחד כמפלגה מאוחדת מול השמאל, מול בוז'י, מול ציפי. נהיה ליכוד אחד גדול מול כל השמאל. אתקשר לראש הממשלה לברך אותו על נצחונו וממחר בבוקר כולנו נעבוד קשה מאוד כדי שב-17 במרס הליכוד תהיה הגדולה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות