הגאון רבי דוד יוסף: אלי ישי מחריב את יהדות ספרד

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגאון רבי דוד יוסף, הגיע ל"ישיבת שאגת אריה" מול ביתו של יו"ר ש"ס המתפטר ופתח במתקפה חריפה נגד אלי ישי: "הוא רמס את כבוד מרן" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד יוסף (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90. וידאו: אלי מנדלבאום)

ש"ס מתפרקת • מתקפה חריפה: חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגאון רבי דוד יוסף, הגיע הערב (שלישי) אל "ישיבת שאגת אריה" שנפתחה מול ביתו של יו"ר ש"ס הפורש אריה דרעי ופתח במתקפה חריפה במיוחד כנגד ח"כ אלי ישי שפרש מש"ס והקים תנועה חדשה.

"אלי ישי מבייש את עולם התורה" אמר הרב אל מול עשרות תומכים נלהבים, "אני מאשים את אלי ישי בחורבן יהדות ספרד. אני מאשים את אלי ישי ברמיסת כבודו של אבי מורי זצ"ל".

הגר"ד יוסף התייחס לפרשת הקלטות שנחשפו, בהן תקף אביו מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל באופן חריף את אריה דרעי בשנת 2008, ואמר: "לא 'בכל ביתי נאמן הוא' - בכל ביתי מקליט הוא. ארור מכה רעהו בסתר, הוא בגד באבי מורי מרן רבי עובדיה יוסף. אלי ישי משפיל את זכרו".

מאות התומכים של דרעי צעקו "אלי ישי בוגד". יצוין כי מאות הגיעו הערב לרחוב הקבלן למאהל "שאגת אריה 2" שהקימו אנשי התנזים של ש"ס בראשות יהודה אזרד, בניסיון למנוע את התפטרותו של אריה דרעי.

דרעי מתפטר, הערב (דוברות הכנסת)

הגר"ד יוסף פנה ליו"ר ש"ס הפורש: "אני קורא להרב אריה דרעי, הרב אריה חזור בך. אנחנו לא ננוח ולא נשקוט עד שאריה דרעי יחזור לתפקיד יושב ראש ש"ס".

תנועת ש"ס לא ידעה ימים מסוג אלו מאז יום היווסדה. יו"ר המפלגה אריה דרעי הגיש מוקדם יותר הערב את התפטרותו ליושב ראש הכנסת וכל חברי הכנסת של המפלגה שגרו מכתב למועצת חכמי התורה ש"ס והודיעו כי בכוונתם להתפטר מהכנסת.

במקביל, יו"ר 'ביחד' ח"כ אלי ישי השיב לראשונה לטענות הקשות שמופנות אליו, כאשר הטענה המרכזית כי הוא זה שהדליף את הקלטת הוידאו לכלי התקשורת. ישי שלח את דרעי לבקש מחילה מעל קברו של מרן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות