אביגדור ליברמן יורה לכל הכיוונים: "מי פינה את חברון? הליכוד"

שר החוץ ויו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן השיק את קמפיין הבחירות וירה לכל הכיוונים: "מי פינה את חברון? אנחנו? הליכוד פינה". הדגיש: "לא פוסל אף אחד" (חדשות, בחירות)

יוני גבאי | כיכר השבת |

שר החוץ ויו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן משיק בשעה זו (שלישי) את קמפיין מפלגתו לקראת הבחירות ויורה לכל הכיוונים.

"מערכת הבחירות עוד לא החלה, אבל מבחינת המשטרה הקמפיין כבר בעיצומו", אמר ליברמן בפתח דבריו, כאשר סגנית השר פאינה קירשנבאום, החשודה העיקרית בפרשת השחיתות החדשה שמטלטלת את צמרת המדינה, נמצאת בקהל.

"אומרים לי 'איך העזת להגיד שאתה לא פוסל לא את נתניהו ולא את הרצוג'. אם ארכיב ממשלה אז אני מתחייב להזמין את שניהם להיות חברים בה. אמרתי ואני שוב אומר: אני לא פוסל לא אותם ולא את לפיד ולא את בנט ולא את גפני ולא את דרעי. אסור לנו לפסול ברמה האישית. אנחנו לא הגענו לכאן כדי להתחיל בפסילות בין יהודים".

ליברמן עבר בשלב זה להתקפה ישירה על הליכוד ואמר: "ההבדל בינינו זה שהם 'הכל דיבורים' ואנחנו 'הכל מעשים'. לישראל ביתנו יש עמדה עקבית ומוצקה. הדוגמא הטובה ביותר היא ההצבעה על ההתנתקות בשנת 2004.

"שישה שרים וסגני שרים של הליכוד היום, שהיו גם אז שרים וחברי כנסת, הצביעו בעד ההתנתקות. לעומת זאת, אף אחד מישראל ביתנו לא העלה על דעתו לתמוך ברעיון הכושל הזה" אמר ליברמן.

לדבריו, "לא אני תמכתי בהתנתקות, לא אני פיניתי את חברון. מי שמסר את חברון ופינה את היישובים מגוש קטיף זו לא היתה ישראל ביתנו אלא הליכוד".

ליברמן תקף גם את השר נפתלי בנט ו"הבית היהודי": "הגישה של בנט, שמדברת למעשה על מדינה אחת לשני עמים בין הים לירדן, אני חושב שזו הגישה המסוכנת ביותר שנועדה לכשלון בטוח מראש וגם נועדה לסבך אותנו ולגרום נזקים שלא יהיו ניתנים לתיקון".

ליברמן תקף גם את התפקוד של ראש הממשלה בזמן מבצע צוק איתן: "כל מה שהיה כאן בחודשים האחרונים, המהומות ביהודה ושומרון בירושלים, מתקפות הטרור, הסכינים, הירי, הכל התבצע על ידי פעילי חמאס וג'יהאד שקיבלו רוח גבית מאי-היכולת להכריע במשך 50 יום. זה לא עניין של טיפול משטרתי. צריך לטפל בכל האמצעים. זה קודם כל מאבק של הרוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות