ניסיון של הרגע האחרון: ראשי יהדות התורה מבקשים מדרעי לא לפרוש

חברי הכנסת של יהדות התורה פונים ליו"ר ש"ס אריה דרעי ומבקשים ממנו שלא לפרוש. "אריה ידידי, מנע את טביעת הספינה כולה" אמר ח"כ ליצמן. גפני: אל תעשה צעד בלתי הפיך (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב ליצמן (צילום: פלאש 90)

יהדות התורה מתערבת במשבר הפנימי של ש"ס: ח"כ יעקב ליצמן פנה הצהריים (שלישי) לח"כ אריה דרעי, וביקש ממנו שלא להתפטר מחברותו בש"ס למרות הימים הקשים שעוברת התנועה. "אני קורא לידידי ח"כ אריה דרעי לגלות אחריות ציבורית ולחזור מכוונתו להתפטר מתפקידו".

"בשעה קשה זו בו כבוד התורה מושפל בגסות, נדרש איפוק ומהלך של אחדות. להגדלת הנציגות החרדית, יהדות התורה וש"ס. יש משקל מכריע בהתמודדותנו הקשה והמשותפת לטובת עולם התורה, לרווחת אוכלוסיית המצוקה ולמען קביעת סדר יום חברתי בישראל".

"אני קורא לך אריה ידידי, למנוע טביעת הספינה כולה חלילה. שקול מחדש את הצעד בו נקטת ותמשיך את מלאכת הקודש בתפקידך כיו"ר תנועת ש"ס. זו העת לגלות אחריות ציבורית ולצאת לדרך של אחדות ועשייה מלוכדת".

מוקדם יותר, ביקש ח"כ משה גפני מדרעי שלא יעשה צעדים בלתי הפיכים. גפני אמר לדרעי כי כאשר פוגעים כל כך בציבור החרדי, "יש לנו מחויבות עליונה, בוודאי בעת הזאת, לדאוג לכך שלא רק שהנציגות החרדית בכנסת לא תיפגע, אלא לגרום לכך שהיא תגדיל את כוחה".

יצויין, כי אמש הבהירו גורמים בכירים ביהדות התורה בשיחה עם "כיכר השבת" כי באם מצב הדברים בתנועת ש"ס ימשיך להידרדר, הרי שלא תהיה ברירה אלא לסייע לתנועה.

"כולנו ראינו מה קרה בפעם הקודמת בגלל אותן רסיסי מפלגות שהרסו לציבור החרדי, ולפיכך נשארנו באופוזיציה ובאו כל הגזירות הקשות. אין כל סיבה שהפעם זה יקרה חלילה שוב". אמרו הגורמים והבהירו כי לא ייתכן מצב בו הנציגות החרדית בכנסת תיפגע. "נעשה הכל על מנת לסייע למפלגות החרדיות להתחזק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות