כך נשמעה חטיפת סגן הדר גולדין ברשת הקשר של צה"ל

ארבעה חודשים לאחר חטיפת סגן הדר גולדין ב"יום שישי השחור" של מבצע צוק איתן, אתר ynet חושף את הקלטות רשת הקשר של צה"ל מרגעי הדרמה בתוככי הרצועה • האזינו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |

ארבעה חודשים לאחר חטיפתו של סגן הדר גולדין הי"ד ביום שישי השחרו של מבצע צוק איתן בעזה, אתר ynet חושף הקלטות דרמטיות מרשת הקשר של צה"ל בזמן שהידיעה על החטיפה מגיעה לקצינים בשטח.

הקלטות רשת הקשר מגיעות כאשר הפרקליט הצבאי הראשי אמור להחליט האם לפתוח בחקירה פלילית נגד הקצינים שהובילו את המרדף אחר חוטפיו של גולדין, זאת מאחר והירי המסיבי שבוצע שם גרם לנפגעים רבים.

בהקלטות נשמעים הקצינים והחיילים מסתערים על המחבלים, מנסים לכבוש את מחנה חמאס במקום, תוקפים את המסגד שבו הסתיימה מנהרת החטיפה ומגיעים למסקנה הקשה שגולדין כבר אינו בין החיים.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

באותן שעות קריטיות של חוסר בהירות בנוגע למצבו של גולדין, הופעל נוהל "חניבעל", ומי שעלולים לשלם על כך ביוקר הם מפקד גדוד הסיור של חטיבת גבעתי, סא"ל אלי ג'ינו, לצד המח"ט אל"מ עופר וינטר.

הפלסטינים טוענים כי החטיבה הפעילה אש ארטילרית ומהאוויר ללא הבחנה, דבר שהוביל למותם של עשרות פלסטינים חפים מפשע ולפציעתם של מאות אחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות