אריה דרעי - גזרתך קשה משל יאיר לפיד!

לפיד גזר על הישיבות והאברכים, ואתה גוזר גם על הסמינרים ובעלי הבתים. לפיד, בנט וביבי לא סיימו את מלאכתם לריסוק החרדים, וכעת הושלמה משימתם בידי אחרים (טורים, דעות)

חגית בן אהרון | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

לפיד גזר על הישיבות, ואתה גוזר גם על הסמינרים.

לפיד גזר על האברכים, ואתה גוזר גם על בעלי הבתים.

לפיד, בנט וביבי לא סיימו את מלאכתם לריסוק החרדים בקדנציה הנוכחית, וכעת הושלמה משימתם בידי אחרים, הגם שרחוקים הם מלהיות 'צדיקים'.

ולא רק זאת עשה לנו בן אסתר (אריה מכלוף), כי אם ניצח לנו בבחירות לרבנות הראשית את מתנגדי מרן וזכה שבנו של הרב ימשיך את דרכו ועשה נחת רוח ענקית לגדול הדור.

ולא רק זאת, כי אם הביא לנו את תיק החינוך בעירית ירושלים, וקיבל תיקים משמעותיים לנציגים, וכעת נרשמה הקלה משמעותית בבעית הסמינרים האכזרית!

ואא רק זאת עשה לנו בן אסתר, כי אם העמיד את התנועה על רגליה מחדש, חימם מנועים בירידה אל השטח ובפרטי פרטים, חזר לקיים את עצרות הענק שכה חיזקו אותנו ואיחדו את שורותינו...

ולא די שעשה לנו כל זאת, וכעת דורש האריה להתפטר ולמוטטנו כליל מול הזאבים המורעבים שונאי החרדים והתורה המשחרים לטרף הזה! וכי גרוע הוא מלפיד? לפיד גוזר על הזכרים והוא גוזר גם על הנקבות? לא די לו לבן אסתר במה שעשה ופעל לטובת הציבור? (ותודה לכלב בן יפונה!)

בואו לא נהיה תמימים, אין ספק שמשפחת הרב מחזיקה בעוד הסרטות ותיעודים מחרידים:

הרשו לי לשחרר את דמיוני הפרוע, להלן התוצאות: מר"ן בוכה מתוצאות הבחירות לכנסת ה-19 ושואל את בני ביתו – 'אם ככה, מה אריה דרעי עשה? למה החזרנו אותו?', מר"ן מצטער למה ש"ס לא נכנסת לקואליציה ושואל איפה אריה דרעי בכל הסיפור, אמרתם שהוא פיקח, לא?... מר"ן מתנצל בפני אלי ישי שהוא חייב לתת את היו"ר לאריה דרעי מפני שלוחצים עליו, ואף מברכו בזה ובבא...

תדמיינו, זה לא כ"כ קשה...

אבל לא צריך דמיון, אלא רק הגיון, בכדי לדעת מה לא סיפרו למר"ן:

לא סיפרו לו שאריה דרעי חזר לפני שנתיים למפלגה מרוסקת, לשטח מת, לחובות מאיימים ברשת החינוך ובאל המעיין, לא גילו את אוזנו שש"ס לא רשומה על עשייה והגדלת התשתית התורנית שלה מזה שלוש עשרה שנים!, לא הקריאו לו מהעיתון כי מלאה הארץ ממאוכזבי ש"ס (אשר הינם למעשה היום תומכי אלי ישי –שהוא בעצם זה שאיכזב אותם! כמה משעשע..) לא סיפרו לו שאלי ישי הוא נאמן שלא עושה כלום, וידוע כי מי שלא עושה – לעולם אינו טועה, לא פרטו באוזניו את החתרנות והנזקים שעשה ישי ופעיליו עוד במערכת הבחירות הקודמת בכדי להזיק לאריה דרעי, כאשר הוא מתעלם מכבודו של מר"ן ומהנאמנות המפורסמת!

וטוב שלא סיפרו לו!

כי הרב עובדיה יוסף היה גדול הדור שלנו, ענק שבענקים אשר כל דקה שלו היתה עוד הלכה ברורה ופסוקה לדור הבא, מפעל תורה אדיר חי ונושם, וכי איך אפשר לצער אותו? להטריד את מחשבתו הטהורה בעניני זוטות כאלו??? להסתכן בביטול זמנו היקר?

ועם כל זאת, למרות שהרב לא ידע מהעובדות האלו, הוא בחר להחזיר את דרעי. ועשה זאת בשלביות מדהימה, עד להכרזתו על אריה דרעי יו"ר, וזאת לאחר הבחירות ותוצאותיהן (!) ומי אנו שניתן צל"שים לשר התורה זצ"ל, לגדולי ישראל יש התנהלות שנובעת מדעת תורה ולא אנחנו נוכל לרדת עדיה.

נכון, לכל הכרזה או מעשה של איש ציבורי, יש תהליך 'אופדקורד' שאף לא אחד מהקהל אינו מודע לו, וגם לרב היו התהלכויות פנימיות שאינן לציטוט, זה שבני ביתו בחרו לצלם את כל דיבוריו הפנימיים – שיערב להם! ואיני רוצה להוסיף על זה מילה אחת נוספת מיראה מפגיעה במר"ן חלילה, כי 'נשיכתן נשיכת שועל וכו' אך השורה התחתונה והקובעת היא 'ההודעה לציבור' – ושם הודיע הרב מפורשות, במאמר פיו ובחתימת יד קודשו.

האם אלי ישי, הנאמן ועדין הנפש, נהג במקורבי דרעי באותה עדינות שנהג במקורביו אריה עצמו, עם חזרתו לש"ס? הרי הוא העיף את כולם עד לאחרון שבהם: הם, ונשותיהם, ובניהם, זרק ראשי משפחות למעגל האבטלה ולא משום שלא עבדו נכונה, אלא מהסיבה כי בליבם פנימה בערה אש הנאמנות למי שהיה ממניפי דגל המהפכה הענקית הזו! ובנאמנותו הרבה, כעס ישי על נאמנותם...

אריה דרעי נתן לכל מקורב את ההזדמנות להתמזג למציאות החדשה, ומי שחורר חורים בספינה, רק אז נשלח כבוד לביתו... (ולצערנו, לעיתים, לאחר שהמים כבר חדרו...) ואת זה מנסים תומכי ישי להציג 'כשתלטנות'...

בואו ונשאל את עצמנו גלויות, מי מרויח מכל הפילוג המכוער הזה?

השונאים שלנו, אלו שקיצצו לנו באכזריות את הפרוטות העלובות שהמדינה פירגנה לנו ברוב טובה, אלו שדאגו לרווחת ישיבות ההסדר ולחניקתם של הישיבות הקדושות, אלו שרוצים גיור בכוכבית... אלו שדואגים בכל מאודם שלמדינת ישראל הקטנה לא תהיה זכות כלשהי בתורה ובמצוותיה!

ולצערנו, היכן שלא הצליחו אילו, השונאים - הצליחו בקלות המחבלים בכרמים, בקלטת אחת קטנה, שאין ספק כי יבואו עוד בעקבותיה, הצליחו לשבור את מי שיכל למנף ולהמשיך לשמר את המהפכה התורנית הענקית שעשה מר"ן בעם הזה!

אריה דרעי - גזירתך קשה משל לפיד! ולוואי ובזכות שתיקתך הנאצלת בעת הזו, נזכה לחזות במושיען של ישראל! (ותודה למרים הנביאה!)

הערה לסיום - דרעי, קיבלת שלשום מתנה ענקית משמים, נעשתה לך שפיכות דמים נוראית לפני כל אזרחי הארץ הזאת, מקובל מרבותינו שזהו עת רצון מיוחדת לנפגע, נצל זאת: עמוד בתפילה על משפחתך, על מצב הרוחני והגשמי של עולם התורה, על העם שלנו שמצפה כבר לגאולת אמת, להתגלות השם, ולישועה אמיתית, ולוואי ונזכה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות