המפכ"ל: פרסום החקירה משיקולים מקצועיים

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הודף את הביקורת שהשמיע אביגדור ליברמן כנגד גורמי המשטרה בדבר חקירת פרשת השחיתות ואומר כי הפרסום הוא משיקולים מקצועיים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הודף הבוקר (שני) את הביקורת שהשמיע יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' השר אביגדור ליברמן כנגד גורמי המשטרה בדבר חקירת פרשת השחיתות שלדבריו הייתה מכוונת נגד מפלגתו.

בכנס החדשנות של משטרת ישראל במרכז פרס לשלום, אמר מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב, יוחנן דנינו, כי פרסום החקירה נעשה אך ורק על פי שיקולים מקצועיים. "אנחנו השבוע הגענו לחלק הגלוי בפרשת השחיתות 242 ואני חושב שמועד החשיפה לאחר למעלה משנה הוא היה פועל יוצא של תכנון מוקדם הרבה לפני שנקבע תאריך הבחירות שהוא פועל יוצא של בשלות הראיות ושל שיקולים מקצועיים של צורכי החקירה עצמה".

"בעצה אחת עם פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה החלטנו לצאת לחלק של החקירה הגלויה", אמר המפכ"ל והוסיף כי "אי אפשר היה לדחות את זה".

"אני גם חושב שהיום כשמסתכלים על ההתפתחויות בחקירה, אני חושב שדי ברור שאי אפשר היה לדחות את זה ולא הנכון היה לעשות כך", הוסיף המפכ"ל.

המפכ"ל ביקש להעביר מסר לחוקרי הפרשה: "אני כאן רוצה לשלוח מסר לכל אחד ואחת מהחוקרים בפרשה, תתעלמו מראשי הרקע, תתרכזו בעבודה המקצועית שאתם עושים. תתרכזו בדרך בה פעלתם עד עתה היום בנחישות ובמקצועיות כדי להגיע לחקר האמת וחקר האמת זה העניין ולא כותרת כזו או אחרת".

המפכ"ל הוסיף כי "אנחנו נמצאים בימים שכמו שאצלנו אומרים אין רגע דל אבל תחומי האחריות שלמשטרת ישראל הם כאלה שבכל מקום כמעט תחומי היום יום שלנו, יש לנו תפקיד מאוד מרכזי וחשוב כדי לשמור על צביונה הדמוקרטי של ישראל וכדי לשמור על הדמוקרטיה עצמה והביטחון האישי של אזרחנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות