הפרשה מסתעפת

איש ציבור בכיר המקורב לליברמן נחקר במשטרה

החקירות נגד בכירים ב'ישראל ביתנו', בחשד למעורבות בפרשת השחיתות החמורה, נמשכות. בשעות האחרונות נחקר אחד מבכירי המפלגה, איש ציבור, הנחשב למקורבו האישי של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן. בידי המשטרה ישנם שלושה עדי מדינה שמשתפים פעולה ומפלילים את המעורבים (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

פרשית השחיתות ב'ישראל ביתנו': החקירות נגד בכירים ב'ישראל ביתנו', בחשד למעורבות בפרשת השחיתות החמורה, נמשכים.

בשעות האחרונות נחקר אחד מבכירי המפלגה, איש ציבור, הנחשב למקורבו האישי של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן.

החשוד נחקר במשרדי יחידת להב 433 וטרם הוחלט האם לבקש להאריך את מעצרו.

החשוד החדש היה נחשב לבעל סיכויים גבוהים להצטרף לרשימת ליברמן לכנסת הבאה ואף להיות מועמד לתפקיד שר בכיר. בעבר הוא התמודד לתפקיד ראש עיר מטעם ליברמן.

במקביל, בית משפט השלום בראשון לציון שלח את מיכאל צ'צ'בה מעמותת "מעל סם" לשישה ימי מעצר בית ומעצרו של אלכס גולדשטיין, בעלי חברת "izrus", הוארך עד יום שלישי.

החקירה בפרשה נפתחה לפני יותר משנה. לפי החשד, אישי הציבור העבירו כספים לעמותות ופעלו גם למינוי מקורבים. במשטרה חושדים כי חלק מסכומי הכסף חזרו לאישי הציבור בצורת שוחד או במינוי מקורבים וטובות הנאה.

לפי הדיווחים, בימים הקרובים יזומן לפחות חבר כנסת אחד לחקירה במשטרה, לאחר שהחשודה המרכזית, סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום, נחקרה בשבוע שעבר.

בידי חוקרי המשטרה יש שלושה עדי מדינה שמשתפים פעולה באופן מלא, מעידים על העבירות שביצעו ומפלילים את יתר המעורבים.

הבוקר, התייחס ליברמן לחקירה ואמר בפתח ישיבת הממשלה כי "שמעתי שעוד מאות נחקרים אמורים להגיע, מדובר במהלך מתוכנן ומתוזמן היטב, בחקירה שמתואמת לחלוטין ללוח הזמנים של הבחירות. ממה שראינו בתקשורת יהיו עוד גלי מעצרים ועוד הדלפות, הדלפות מכוונות, מגמתיות. לכן זה מעורר הרבה שאלות ותהיות".

"עד סוף מערכת הבחירות, עד היום האחרון, יהיו נחקרים והדלפות. זה ילווה אותנו בחודשים הקרובים", הוסיף ליברמן ומתח ביקורת על פרקליט המדינה: "אני מכיר את פרקליט המדינה שי ניצן, מאוד מעריך ומכבד את האיש. אני מקווה לשמוע ממנו הסבר מניח את הדעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות