הערב: 'שלומי אמונים' יתכנסו בבני ברק

נציגי סיעת 'שלומי אמונים' ברחבי הארץ, יתכנסו הערב בבני ברק לדון בשורה של אתגרים בענייני השעה, ובמרכזם היערכות לקראת הבחירות הקרובות והיערכות לפריימריז (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

תכונה רבה בקרב מאות נציגי וחברי "שלומי אמונים - הכלל חסידי, וקהילות ירושלים", לקראת כינוס היערכות לקראת הבחירות, שיתקיים הערב (ראשון) באולמי "קונטיננטל" בבני ברק.

בכינוס המיוחד, שנקרא על ידי יו"ר תנועת "שלומי אמונים" מאיר פרוש, ישתתפו נציגים המכהנים במוסדות אגו"י, ברשויות המקומיות, ונציגי הקהילות ברחבי הארץ, שיתכנסו לדון בשורה של אתגרים בענייני השעה, ובמרכזם היערכות לקראת הבחירות הקרובות.

בסדר היום, יובא בפני הנציגים, תקנון לבחירה מחודשת של מועמד סיעת "שלומי אמונים" לכנסת. את התקנון גיבשו ועדה מיוחדת של ראשי ערים וסגנים מכהנים של שלומי אמונים– הכלל חסידי, קהילות ירושלים", ויועצים משפטיים הבקיאים בנושא, ושבו הם הגדירו את הכללים וסדרי ההתמודדות.

יצוין כי הבחירות המחודשות, באות בעקבות הודעתו והתחייבותו של יו"ר מרכז אגו"י בירושלים, ח"כ מאיר פרוש, לפני כשנתיים, בבחירות לכנסת ה-19, ולאחר הליך דומה של בחירות פנימיות, שהתקיימו בבחירות המקומיות לפני כשנה, במסגרת הבחירות לרשויות המקומיות בירושלים, בית שמש, ביתר ואשדוד. כאשר בהן, חזר פרוש שוב על עמדתו בדבר החשיבות והצורך, לחבר ככל שאפשר את הציבור עם נציגיו, ובין השאר, גם באמצעות בחירת נציגיו, דבר שיוביל להידוק הקשר, ותחושת השייכות, בין המצביע לרשימה, ואף יהיה לו דרבון לפעול ולהצביע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות