שדרות: חשד לדריסה על רקע פלילי

צעיר בן 23 משדרות נעצר בחשד שדרס את חברו בסוף השבוע בעקבות וויכוח בין השניים ופצע אותו באורח קשה. נהג הרכב נעצר ונחקר בחשד לניסיון רצח ופציעה זדונית (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מוטי קמחי - ynet)

דריסה על רקע פלילי: צעיר בן 23 משדרות נעצר בחשד שדרס את חברו בסוף השבוע בעקבות וויכוח בין השניים ופצע אותו באורח קשה.

האירוע התרחש בליל שבת סמוך לשעה 03:30, כאשר במוקד מד"א התקבל דיווח על תאונת דרכים ברחוב הנחלים סמטת תמר בשדרות. צוותי הצלה פינו מזירת האירוע צעיר בן 26 שנפצע כאמור באורח קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

מחקירת בוחני התנועה עלה כי רכב פרטי פגע בהולך רגל ועלה חשד לדריסה מכוונת. לאחר מצוד הנהג, תושב שדרות בן 23 נעצר לחקירה בפני חוקרי תחנת שדרות בפיקודו של רפ"ק יוסי זליבנסקי.

מחקירת המקרה עולה כי טרם התאונה נסעו השניים, שהם חברים, יחד ברכב בעיר שדרות והתפתח ביניהם ויכוח. על פי החשד יצא הקורבן מהרכב כאשר הגיעו ליעד ואילו נהג הרכב שעל פי החשד נהג תחת השפעת אלכוהול המשיך בנסיעה ופגע בו באופן מכוון.

נהג הרכב נעצר ונחקר בחשד לניסיון רצח, פציעה זדונית ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. אמש בשעות הערב האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרו של החשוד עד ליום שלישי וכי החקירה נמשכת.

מפקד תחנת שדרות, סנ"צ אפי שימן, אמר כי "מדובר באירוע חמור של דריסה מכוונת שכמעט והביאה למותו של הקורבן. חקירה מהירה של הממצאים בזירת התאונה העלתה חשד למקרה מכוון. נמצה את החקירה עד תום ונבסס ראיות בכדי להביא את החשוד להעמדה לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות