צפו: ינון מגל מצטרף ל'בית היהודי'

העורך הראשי של אתר 'וואלה!', ינון מגל, הודיע על הצטרפותו לבית היהודי. מגל ישובץ במסגרת המקומות ברשימה של יו"ר המפלגה נפתלי בנט ויכהן בתפקיד בכיר במטה ההסברה (פוליטי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |

מהסיירת והתקשורת אל הבית היהודי: העורך הראשי של אתר 'וואלה!', ינון מגל, הודיע הבוקר (ראשון) על הצטרפותו למפלגת 'הבית היהודי'.

מגל ישובץ במסגרת המקומות ברשימה של יו"ר המפלגה נפתלי בנט ויכהן בתפקיד בכיר במטה ההסברה של 'הבית היהודי'.

מגל (45), שירת בצבא כקצין בסיירת מטכ"ל וכמפקד בסיירת. במהלך שירותו השתתף במבצעים רבים בהם לכידת השייח עובייד בלבנון.

את דרכו בתקשורת החל כקריין וכתב ב'קול ישראל', משם עבר לשמש ככתב השטחים ב'גלי צה"ל' ולאחר מכן ככתב הצבאי בערוץ 10. בהמשך כיהן במשך כארבע שנים כמגיש מהדורת 'מבט' בערוץ 1 ובשנתיים האחרונות משמש כעורכו הראשי של אתר 'וואלה!' וכמגיש חדשות באתר.

יצוין כי מגל שאינו חובש כיפה אך שומר שבת וילדיו לומדים במערכת החינוך הדתי, העיד בעבר כי הוא קודם כל יהודי וישראלי ורק אחר עיתונאי.

עם הצטרפותו לבית היהודי, אומר מגל: "אני לא מתבייש לאהוב את ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל - הבית היהודי הוא ביתי".

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, בירך את מגל ואמר: "הבית היהודי הוא המקום הטבעי לכל מי שהזהות היהודית של המדינה בוערת בעצמותיו. ינון ספג אש מהתקשורת על עמדותיו ועמד עליהן גם כשהיה נוח לחשוב אחרת. הוא מצטרף ככוח חיזוק לכל מי שמתנגד להקמת מדינת טרור פלסטינית. ינון יעניק את העוצמה לבית היהודי, ומייצג מצביעים רבים חדשים שמצטרפים אלינו ומקבלים את ערכי הציונות הדתית - ולא מתנצלים על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות