נתניהו: "לא חזרנו לכותל כדי להגיע אליו בנגמ"שים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף את ציפי לבני ויצחק הרצוג: "שמעתי שמישהי אמרה שניתן לפלסטינים את י-ם כבירה ונשאיר את הכותל. איך נגיע לשם? במטוסים?" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון - לע"מ)

בפתח חידון התנ"ך למבוגרים תקף הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו את ראשי "העבודה", ציפי לבני ובוז'י הרצוג: "שמעתי מאנשים שמוכנים לתת לפלסטינים בירה בירושלים. שמעתי מישהו, מישהי, אומרים שהכותל יישאר בידינו. איך הכותל יישאר בידינו? כמובלעת בשטח הפלסטיני? ואיך בדיוק נגיע אליו? בשיירות? בהליקופטרים? בנגמ"שים? לא חזרנו לכותל אחרי 2,000 שנה כדי להגיע אליו בנגמ"שים".

נתניהו הצהיר כי "אנחנו נהדוף את כל האתגרים ונעמוד מול כל הלחצים. אני אומר לכם כאן - ביום הזה, בנר חנוכה האחרון, הכותל ישאר בידינו, ירושלים כולה תישאר בידנו, מאוחדת לנצח בריבונות ישראל".

כזכור, שלשום ביקרו לבני והרצוג ברחבת הכותל, הדליקו שם נר חנוכה ואמרו כי "אנחנו מחויבים לשמירה על ירושלים בירתנו, להבטחת עתידה ולשמירת המקום הקדוש הזה.

"נעשה הכול כדי שהיא לא תקרע ותפולג, נאבק למען צביונה החברתי ונכיר בעובדה שירושלים היא לא רק אבנים. אנחנו מתחייבים שבכל מצב המקום הקדוש הזה יישאר שלנו, של עם ישראל, יישאר בריבונותה של מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות